NOVICE

Novice
Povezave
   Jamarski klub Krka

za leto: 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024

Kočevska Reka (29.12.2010)
Lep dan, ki se je obetal smo namenili pregledu terena nad Kočevsko Reko.V hladnem jutru smo se dobili pri Bojanu na toplem čaju in se nato odpravili na neraziskan teren.V prijetni ženski družbi sva v štirih urah v snegu našla nekaj zanimivih dihalnikov.Raziskovanje sledi v toplejših dnevih. Ogledali smo si še kratko vodoravno Gladko jamo.:)
Udeleženci: Bojan Grčman, Leopold Bregar

Potop v Dihalnik Šice (12.12.2010)
Lep sončen zimski dan je vse prej primeren za raziskovanje v naravi kot pa za poležavanje v hiši.Odpravili smo se na poizkusni potop v Ceglenico kjer se je Darko potopil v vhodni del Dihalnika Šice. Čista voda, ki je še vedno drla iz vhoda dihalnika je privabljala radovedni nasmeh na usta vsem gledalcem, ki so si ogledovali potop.Potop je bil le še ena izkušnja več in gledalci kot tudi mi smo dobili nove odgovore o projektu "Šica". Več pa prihodnjič.:))
Udeleženci: Darko Hribar, Leopold Bregar, Tanja Podržaj

Medenov hrib (14.11.2010)
Topel nedeljski dan sva izkoristila za pregled terena na Medenovem hribu.Kraški teren sva polna zagona in hitrim tempom hoje v večini prehodila in pregledala ter našla tri jamske vhode. Gre za onesnažena brezna katere bomo raziskali v prihodnje.

Bela krajina (13.11.2010)
Dela prosta in povrhu še sončna sobota je bila kot ustvarjena za raziskovanje jam.Odpravili smo se v Kočevski Rog natančneje nad Bistrico.Za začetek sva Primož in Leopold opremila in raziskala 45m globoko prepadno brazno katero je žal brez nadaljevanj.Bojan je med tem pregledal dobršen del terena in našel še eno brezno,ki smo ga ravno tako pregledali in izmerili,globina 15m.Ura se je prevesila v popoldanski čas in odpravili smo se raziskat še eno nam znano a še neraziskano brezno globine 22m. Sledila je peka okusnih klobas in nato še pregled terena.Uspešen je bil zopet Bojan :)
Udeleženci: Bojan Grčman, Leopold Bregar, Primož Bregar

FLORIDA - Devils Ear (12.11.2010)
Z Igorjem Vrhovcem sva že tretjič obiskala Floridske jame. Od 5.11. do 21.11. sva naredila 24 potopov v 9 jamskih vhodov. Vmes sva naredila tudi inštruktorski izpit za učenje jamskega potapljanja tretje stopnje.
Udeleženci: Uroš Ilič

Lahinja (07.11.2010)
Oblačno jutranje vreme nas je prepričalo,da se odpravimo proti Beli krajini.Plan je bil raziskati jame za katere vemo že dalj časa.Po prihodu na lokacijo ene izmed predvidenih pa smo ugotovili,da je nekdo že odprl vhod iz katerega je vedno lepo pihljalo.Nič zato saj je v bližini še veliko neraziskanih jam.Spustili smo se v neraziskano dolomitno brezno širših dimenzij in dosegli globino -64m. Brezno je zelo krušljivo in se nahaja na prelomnici apnenca in dolomita.Kratek dan smo izkoristili še za pregled dveh manjših a zasiganih jam.Ko smo prišli domov je bila že trdna tema :))
Udeleženci: Janez Jerman, Leopold Bregar, Tanja Podržaj

Šimenkovo brezno (06.11.2010)
V soboto 6.11.2010 je v organizaciji JKŽ Ljubljana potekala čistilna akcija Šimenkovega brezna. Ob deveti uri zjutraj smo ob vhodu v brezno že čakali na dvig prve transportne vreče s smetmi. Med transportom smo odpravili začetne težave z odmikališči nato pa je vse potekalo po načelu-počasi in previdno.Po vsakem izvleku je ločevalna ekipa odpadke pregledala in ločevala. Največ je bilo kovinskih odpadkov in kosti. Ob 13h je sledil zaslužen golaž, menjava ekip in slovo od vedno prijaznih ajzenponarjev. Več na: http://www.jkz.si/2010/11/cistilna-akcija-simenkova-jama/

Apolonova jama (31.10.2010)
Nedeljo smo izkoristili za ogled Apolonove jame.To lepo zasigano jamo smo si sicer ogledali že pred leti a kljub temu smo bili nad njenimi lepotami znova navdušeni. Sledil je obisk jame Žlahtni most in Spodmola pod Macesnovo gorico, kjer se nahajajo grobišča. Dan je bil zaključen jamarsko-turistično z ogledom Željnskih jam.
Udeleženci: Bojan Grčman, Leopold Bregar, Primož Bregar

!!!Tabor nad Gotenico (09.10.2010)
V okviru praznovanja rojstnega dne katerega je praznoval član Darko H. smo nad Gotenico imeli tudi jamarski tabor. Vse se je dogajalo v terminu od 08.do 10.10 2010. Priprava tabornega prostora s postavitvijo šotorov se je pričela že v petek v poznih popoldnaskih urah. Hladno noč prisotnim ni delala težav. Naslednji dan zjutraj se je šesterici pridružilo še nekaj članov, ki so po prihodu pripravili nujno potrebno kurjavo.Raziskovanja željna skupina jamarjev se takoj zatem odpravila proti novoodkritemu breznu in se spustila v lepo zasigano brezno in v nejem prebila še krajše nadaljevanje.Sledilo je merjenje in povratek v tabor, kjer smo se vsi dostojno najedli. Medtem se je že kuhal divjačinski golaž in Mima je pričel še s peko odojka. Prelep dan smo izkoristili za obisk še enega brezna, ki pa se nahaja pod vrhom Goteniškega Snežnika.Velik vhod nas je dodatno motiviral a žal se je obisk zaradi majhne globine hitro končal. Sledilo je še merjenje in nato pregled okoliškega terena.Po vrnitvi s terena smo si vsi prisotni privoščili vroč golaž.Lep dan se je nagaibal na večer, ki se je tako zač
Udeleženci: Alojz Malenšek, Bojan Grčman, Darko Hribar, Leopold Bregar, Marko Pavlin, Primož Bregar, Tanja Podržaj, Uroš Ilič, Urban Slana, Vinko Mihelčič

!!!Cave rescue training Macedonia (24.09.2010)
Med 24.9.2010 in 4.10.2010 je v rezervatu Jasen v Makedoniji potekal mednarodni tečaj reševanja iz jam. Udeležba je bila rekordna, 29 udeležencev iz 10 držav (Slovenije, Hrvaške, Srbije, Črne gore, Makedonije, Albanije, Turčije, Bolgarije, Romunije in Madžarske).
Prvi dan, v nedeljo smo imeli preverjanje znanja vrvne tehnike na steni in učenje enostavnejših reševalnih manevrov. V ponedeljek smo nadaljaveli s spoznavanjem novih reševalnih manevrov, na koncu pa že naredili prvi izvlek na steni. V torek smo se razdelili v dve skupini in vsaka skupina je naredila izvlek iz ene enostavne jame globine okoli 50 m, popoldan pa smo trenirali snemanje poškodovanca z vrvi. V sredo dopoldan smo spoznali še zadnje reševalne manevre, popoldan pa pripravili vse za četrtkov izvlek, kateremu so prisostvovali tudi novinarji. V četrtek zjutraj najprej "generalka", nato pa prikaz za novinarje. Z vsakim izvlekom smo bili boljši, prvi je trajal 35 minut, zadnji pa 19. Popoldan smo si vzeli čas za ogled Skopja. V petek smo cel dan porabili za terijo in pripravo na sobotno zaključno vajo. V soboto nas je vse
Udeleženci: Tanja Podržaj, Uroš Ilič

Dihalnik Šice (19.09.2010)
Že po enem dnevu obilnega deževja je bilo v Šici vode več kot sva pričakovala. Skozi vhod Dihalnika Šice je z močnim pritiskom na dan vrela voda in po strugi odtekala proti zaliti vrtači Bobnove jame. Naslednji dan je voda iz Dihalnika že silovito bruhala in poplavna ravnica je bila v večini zalita z vodo, ki je na dan vrela povsod tudi iz višje ležečega Komarjevega brezna. Sledil je pregled poplavljenega terena. Darko, ki vodostaj spremlja že več let je potrdil, da smo priča najvišjemu vodostaju zadnjih let.Ogledali smo si še Rivčjo jamo,poplavljene Luče in Radensko polje.
Udeleženci: Darko Hribar, Jože Kozinc, Leopold Bregar, Primož Bregar

Huda luknja (04.09.2010)
SREČANJA SLOVENSKIH JAMARJEV-Huda luknja smo se udeležili tudi člani JK Krka.Na kratko se vseh dogodkov ne da opisati saj smo sodelovali skoraj na vseh aktivnostih.Najbolj izkušeni so sodelovali pri izpitih jamar-jamar pripravnik spet drugi v hitrostnem žemarjenju nekateri pa so se družili in obiskali jamo Huda luknja.Med vsemi aktivnostmi je bila izvedena tudi slovestost-prevzem vozil Jamarske reševalne službe Slovenije.Kljub malo slabšim vremenskim razmeram se je srečanja udeležilo okoli 100 jamark in jamarjev.Vsi smo se ob dobri organizaciji in prijetni družbi imeli super. :)
Udeleženci: Alojz Malenšek, Dejan Žugelj, Leopold Bregar, Marko Pavlin, Primož Bregar, Tanja Podržaj

Krška jama (04.09.2010)
Na koncertu Kubanske skupine smo tega dne poskrbeli za varnost obiskovalcev.
Udeleženci: Darko Hribar, Dejan Žugelj, Janez Jerman, Jože Kozinc, Jan Markovič, Jože Perko, Lojze Oberstar, Mitja Kozinc

Poltarica-Krška jama (23.08.2010)
Tega dne smo za TV Vaš kanal iz Novega mesta posneli kratek prispevek o obeh jamah,ki bo objavljen v njihovih novicah.
Udeleženci: Jan Markovič, Marko Pavlin, Nataša Lukman

Frančesijeva jama (17.08.2010)
Obveščeni smo bili, da se je v bližini naselja Sela pri Šumberku natančneje v vasi Srebotnice odprla jama.Dare,je nekaj minut zatem zorganiziral akcijo in ob 18. uri se s kombijem proti novi jami že peljemo trije raziskovanja željni jamarji.Ob vhodu so nas pričakali domačini, ki so nas lepo sprejeli in tudi z zanimanjem opazovali. Sledil je spust v blatno brezno,ki pa je ponekod tudi lepo zasigano.Brezno se pri 27 metrih globine konča brez možnih nadaljevanj.Pred vhodom smo zatem vse videno poročali domačinom med katerimi so nekateri pokazali precejšnje zanimanje za jamarstvo.
Udeleženci: Darko Hribar, Leopold Bregar, Tanja Podržaj

Jama na Mangrtskem sedlu (11.08.2010)
Zjutraj sva se odpeljala proti Mangrtskem sedlu. Obložena s transportkami sva začela s plazenjem po že znanih delih jame.Veliko energije sva porabila, da sva se priplazila do še neraziskane stopnje, ki sva jo opremila in mimo slapa nadaljevala naprej.Dvoranica se je nadaljevala v obliki ozkega meandra, ki pa je postajal blaten in vedno ožji.Premočena in vsa blatna sva se prerinila do neprehodne ožine za katero je večji prostor. Odločila sva se za merjenje.Premražena nisva imela občutka in pisalo je neprestano padalo iz rok."Za JKK,vse!"..in namerila 100m najtežjih novih delov jame.
Udeleženci: Alojz Malenšek, Leopold Bregar

!!!Črna gora (04.08.2010)
04.08.2010 Dan je minil v znamenju počitka. Nekateri so odšli v mesto po nujnih nakupih, drugi so oprali umazano opremo ali se enostavno prepustili sončnim žarkom. Še prijetneje je bilo sedeti v senci in se hladiti s prijetno hladnim pivom. V popoldanskih urah pa smo pričeli s pečenjem odojkov. Temu je sledil večer, ki se ni in ni nehal. Za še boljše razpoloženje in pravo jamarsko vzdušje je poskrbel velenjski jamar, ki je pripravil čisto pravi jamarski krst. Vsak izmed krščencev je dobil svojega botra s katerim sta morala popiti prav posebno mešanico. Za vsakega posebej je imel velenjski pesnik napisano pravo pesmico. Krstu so sledile še prav posebno zanimive igre s privlačnimi nagradami. 05.08.2010 Navkljub kratki noči je sledil dan, ko se je eden izmed članov naše odprave zopet podal v PT4. Tokrat je imel namen priti do sifona, kjer so angleški jamarji prekinili svoje nadaljnje raziskave. Skupaj z njim so v jamo odšli tudi srbski in črnogorski jamarji, ki so ob povratku iz jame pomagali pri njenem razopremljanju. V jamo se je podal tudi francoski biolog, ki je na globini cca. 250m
Udeleženci: Alojz Malenšek, Darko Hribar, Leopold Bregar, Primož Bregar, Tanja Podržaj

!!!Črna gora (31.07.2010)
31.07.2010 Dan smo namenili raziskovanju in spoznavanju kulturne dediščine Črne gore. Navkljub nekoliko oblačnemu vremenu, smo se iz tabora podali po stari poti vse do Rijeke Crnojevića. Tam smo uživali ob hladni pijači in pogledu na reko, ki se na nadmorski višini komaj 40m izliva v Skadarsko jezero. Pozneje nas je pot vodila do večje vasice Njegoši, rojstne vasice Petra Petrovič Njegoš. Po nakupu domačih izdelkov, smo pot nadaljevali do večjega mesta Cetinje. Tu nas je ulovil dež in ker se je oglasila tudi že lakota, smo si v manjši, a prijetni gostilnici privoščili kosilo. Vreme se je sčasoma le zjasnilo in tako smo se podali še do nacionalnega parka Lovčen. Povzpeli smo se po 461 stopnicah, ki so nas pripeljale do Njegoševega mavzoleja. V njem si je moč ogledati Njegošev spomenik in grobnico, narejeno iz belega marmorja. Z vrha mavzoleja je ob lepem vremenu nadvse lep razgled na Cetinje. Polni novih vtisov smo se vrnili v tabor. 01.08.2010 Tokrat smo dan začeli nekoliko zgodaj kot običajno. Trije člani naše skupine so se s srbskima jamarjema ponovno odpravili v jamo PT4. Tam s

!!!Črna gora (27.07.2010)
27.07.2010 Dan se je začel z dežjem, ki je naposled le ponehal. Zaradi premočene opreme katera se ni dovolj osušila, smo dan izkoristili za sušenje in čiščenje opreme. Ogledali smo si tudi staro mesto Kotor in se nato šli malo namočit v toplo morje. 28.07.2010 Končno je napočil veliki dan naše odprave, ko se je šest članska slovenska ekipa odpravila proti težko pričakovani jami, PT4. Skozi že dobro poznane dele smo hitro prišli in na globini 300 metrov pričeli z nadaljnjim opremljanjem jame. Kmalu je za nami prišla še trojica srbskih jamarjev, ki so se v jamo odpravili dobro uro za nami. Jamo smo uspešno opremili do delov, kjer smo lansko leto zaključili z raziskavami. Potem smo se odpravili v rov, za katerega smo mislili da še ni do konca raziskan. Po več metrih hitrega napredovanja in iskanja novih prehodov ter morebitnih novih delov, smo prišli do velike dvorane. Čeprav smo bili malce razočarani, ker so te dele jame odkrili že angleški jamarji, smo bili klub temu zelo navdušeni in presenečeni nad samo velikostjo dvorane. Po oceni znaša njena dolžina cca. 90 metrov, v ši

Podpeška jama (24.07.2010)
Po dolgem času smo se zopet odločili obiskati rov za pritočnim sifonom v Podpeški jami, tokrat ob izjemno suhem vodostaju. Ogledali smo si rov, malo poslikali in odšli domov :) Foto: Arne Hodalič
Udeleženci: Uroš Ilič

!!!Črna gora (23.07.2010)
23.-24.07.2010 Prvi dan mednarodne odprave v Črno goro se je začel s potovanjem iz Gradička pri Krki ob 18-00 uri. V poznih večernih urah smo se na avtocestnem počivališču Nadin 50km od odcepa za Paklenico, dobili z ekipo jamarjev iz velenjskega kluba. Pot smo skupaj s krajšimi postanki nadaljevali proti mejnemu prehodu Črne gore, kjer se je prehod malo zakompliciral, vendar so nam korektni cariniki dopolnili manjkajočo dokumentacijo za opremo in nam s tem omogočili nadaljevanje poti. Sledil je nakup manjkajoče opreme za tabor v katerega smo prispeli ob 13.00. Po prijateljskem stisku rok z že znanimi jamarji iz sosednjih držav bivše Jugoslavije, smo nadaljevali s postavljanjem tabora. Tabor je bil po našem prihodu precej bogatejši, saj je slovenska ekipa napeljala nujno potreben vodovod iz 100m oddaljenega in opuščenega zajetja, postavila tuš in kuhinjo ter WCja. Dan se je zaključil s prijetnim druženjem. 25.07.2010 Nedelja se je nadaljevala s pripravo drv in nadaljnjim urejanjem tabora ter planiranjem za prihodnje dni. Preostanek dneva je bil izkoriščen za potrebno nabavo prehrane in

Ambrus (04.07.2010)
Na pobudo Jožeta sva tega dne šla pregledat del še nepregledanega terena in poiskat kakšen nov vhod. Poleg gobarske sreče sva uspela najti še dva neregistrirana objekta. Raziskovanje sledi.
Udeleženci: Jože Perko, Marko Pavlin

Mangrtsko sedlo (04.07.2010)
Nedeljo smo tokrat izkoristili za ogled bližnjih vrhov okoli Mangtskega sedla in obenem tudi za pregled kraškega terena.Dan je bil že zjutraj poln pozitivnega naboja.Razdeljeni v dve raziskovalne ekipe smo pregledali veliko zanimivega terena.Našli smo že registrirano jamo in veliko špranj, ki so se žal izkazale za nezanimive.Čas je bil za odhod saj je Darko, ki se je vračal iz Kanina že prihajal,da nas odpelje proti domu.
Udeleženci: Alojz Malenšek, Janez Jerman, Leopold Bregar, Primož Bregar, Tanja Podržaj

Poltarica (03.07.2010)
Ker je bila okolica jame Poltarice neurjena smo tega dne izvedli čiščenje. Pokosili smo travo in zaraslo grmičevje.
Udeleženci: Jan Markovič, Marko Pavlin

!!!Jama na Mangrtskem sedlu (03.07.2010)
Že v petek popoldan so je na Mangartsko sedlo napotilo pet članov, ki so prenočili v tamkajšnji koči.Darko, ki je s kombijem pripeljal opremo kot tudi člane se je zjutraj poslovil.Svojo pot je namreč nadaljeval proti Kaninu natančneje k Jamarskemu bivaku. Ekipi raziskovalcev pa se je ob svitu pridružil še eden član in skupaj so se napotili proti omenjeni Jami na Mangartskem sedlu. Leopold in Primož sta se odpravila v stranski rov. Mima, Janez in Tanja pa so imeli nalogo raziskati vse ostale stranske in prodreti do konca glavnega rova. Dvojica, ki se je napotila v stranski rov, je skozi ožine napredovala počasi in s kladivom je bil odbit marsikateri kamniti rogelj. Postopoma sta se mimo vseh ovir prebila do dna, ki je na globini -45m. Nadaljevanje jima je zaprl neprehoden meander skozi katerega se sliši šumenje vode. Smer sta pustila opremljeno za merilno ekipo.Ob vračanju sta naletela na obilico vode. Zaradi visokih temperatur v popoldanskih urah, se je sneg topil hitreje, kar pa je povzročilo povečano pronicanje vode v podzemlje. Premočena sta bila tako primorana jamo zapustiti. Sledil

Kaninski podi (03.07.2010)
Slavnostna otvoritev jamarskega bivaka. Helikopter je peljal še zandnje pripomočke. Dare je naredil žlebove.
Udeleženci: Darko Hribar, Uroš Ilič

Mangrt (26.06.2010)
Peterica se je zgodaj zjutraj odpravila na Mangartsko sedlo. Tam so se nato opremljeni odpravili proti novi jami. Jama premore veliko ozkih stranskih rovov in na podlagi tega so se bili primorani razdeliti v dve delovni ekipi.Dva člana sta se spravila v prvi stranski rov in tam pričela s širjenjem ožine. Postopoma sta prispela do širših delov,nato pa se premočena vrnila pred vhod.Preostali so se odpravili v glavni rov in raziskali ostale stranske a žal slepe rove.Glavni večinoma vodoravni rov se prevesi v brezno,katerega bodo raziskali naslednjič.Sledilo je še merjenje.
Udeleženci: Aljaž Celarc, Alojz Malenšek, Leopold Bregar, Primož Bregar, Tanja Podržaj

Dihalnik Šice (05.06.2010)
Na eni izmed prejšnjih delavnih akcij so Darko,Leopold in Primož izvedli merilno ekskurzijo v Šici, kjer so pridobili dimenzije za izdelavo vhodnih vrat Dihalnika Šice.Leopold je naslednji dan pričel z izdelavo vrat.Delo mu je uspelo dokončati v tolikšni meri, da sta z Darkom isti dan zvečer izdelek preverila še v Šici. Vrata so bila brez napake in so se tekom tedna dokončala.Dne 5.6.2010 pa smo pocinkana ter polakirana vrata še podmazali in jih zmontirali.Končni izgled sanacije vhoda Dihalnika Šice je razviden na fotografijah.
Udeleženci: Darko Hribar, Leopold Bregar, Primož Bregar

Kočevski Rog (31.05.2010)
Preiskovala sva teren na območju Sv. Petra, Primoža in Rdečega kamna. Ob pregledu sva naletela na več znanih jamskih objektov med katerimi sva našla tudi zanimive nove vhode v podzemlje Kočevskega Roga. Domnevava, da je na opisanem področju še veliko nepregledanega terena.
Udeleženci: Darko Hribar, Leopold Bregar

Klub (24.05.2010)
Zaradi podiranja stare šole smo morali preseliti klub v nove prostore na pošti.Z hitro akcijo nam je uspelo preseliti vso opremo in sredstva.Hvala sodelujočim!!!
Udeleženci: Aleš Globokar, Jan Markovič, Jože Perko, Lojze Oberstar, Marko Pavlin, Tea Oberstar, Tanja Podržaj, Urban Slana

Krška jama (23.05.2010)
Po uspešnem varovanju na koncertu Dan D smo se tega dne zopet zbrali in pomagali pri pospravljanju.
Udeleženci: Jože Kozinc, Jan Markovič, Mitja Kozinc, Marko Pavlin, Nataša Lukman, Urban Slana

Goteniški Snežnik (22.05.2010)
Goteniški Snežnik je s 1289m najvišji vrh Goteniške gore. Z Bojanom sva se pozno popoldan nadenj spravila kljub slabi vremenski napovedi. Namen akcije je bil ogled že najdenega jamskega vhoda in pregled terena.Hoja po težko prehodnem terenu ni bila nič kaj vzpodbudna a je navsezadnje le obrodila sadove-nove jame.Nagrajena sva bila še s zadovoljivim razgledom na vrhu in z dežjem, ki naju je pral vso pot nazaj. :)
Udeleženci: Bojan Grčman, Leopold Bregar

Krška jama (22.05.2010)
V jami je tega dne potekal koncert Novomeške glasbene skupine Dan D.Člani JK Krka smo poskrbeli za varovanje na koncertu.
Udeleženci: Boštjan Slana, Janez Jerman, Jože Kozinc, Jan Markovič, Jože Perko, Lojze Oberstar, Mitja Kozinc, Marko Pavlin, Nataša Lukman, Tanja Podržaj, Urban Slana, Vinko Mihelčič

Dihalnik Šice (09.05.2010)
Tudi ta dan se je proti Dvoru odpravila že dobro znana delovna ekipa.Namen akcije je bil širjenje ožin, ki se že ves čas vrstijo kot po tekočem traku. Opremljeni smo se zopet stlačili v ozek dihalnik in vsak na svoje delovno mesto. Leopold je na udarni konici širil in ril po blatu,Dare je na izvleku transportiral kamenje do Tanje, ki je ves prejeti material nalagala v vedra Primožu le-ta pa je vse naloženo z vrvjo izvlekel na dan in stresal na ločevalna kupa. Vse našteto je trajalo debelih šest ur. Napredek-nova ožina :)
Udeleženci: Darko Hribar, Leopold Bregar, Primož Bregar, Tanja Podržaj

Stena nad Poltarco-Krška jama (09.05.2010)
Zbrali smo se pred krško jamo in očistili pobočje vhoda. Nato smo odšli v steno Poltarice in tam izvedli društvene predizpite,katerih so se udeležili tudi trije člani Brežiškega kluba in naš novi član Aljaž Celarc.
Udeleženci: Jože Perko, Marko Pavlin, Uroš Ilič, Urban Slana

Dihalnik Šice (05.05.2010)
Dihalnik nam ni dal spati tako,da se je zagnana ekipa vanj zopet odpravila kar sredi tedna.Trije člani so okoli šestnajste ure popoldan pričeli s širjenjem ožine. Kasneje sta se pridužila še dva člana, ki sta z vedrom navezanim na vrv preko škripca izvlekla okoli 30 veder kamna,blata in grušča. Z delom smo zopet zaključili v večernih urah.
Udeleženci: Darko Hribar, Leopold Bregar, Primož Bregar, Tanja Podržaj, Urban Slana

!!!Tabor Šica (30.04.2010)
Zadnji aprilski dan je bil organiziran tridnevni delavni tabor(30.4.,1.in 2.5.2010),na znanem območju Dihalnika Šice. Termin je bil ugoden zaradi vremenskih razmer,vodostaja podtalnice in med drugim tudi zaradi nizke trave. V petek 30.4.2010 je v popoldanskem času sedem članska ekipa pripravila tabor in vse potrebno za izvedbo začrtanih ciljev. Že v noči na soboto so nekateri izmed njih začeli s saniranjem kamenja in blata na globini 12 metrov. Naslednji dan 1.5.2010 ob 8.uri zjutraj se je zbralo enajst članov, ki smo se razdelili v več delavnih ekip. Ekipa v sestavi Tanja, Frenk in Domen so sanirali vhod v Bobnovi jami. Vhod so uspešno odprli za nadaljnje obiske. Ekipa v sestavi Urban in Janez sta odpirala dihalnik nad vhodom v Bobnovo jamo. Bojan je skrbel za hrano in je začel s pripravo golaža. Ostali pa smo se napotili proti Dihalniku Šice. V notranjost sta se spustila Mitja in Uroš, ki sta začela s širjenjem ožine. Zunanja ekipa preostalih štirih članov je pripravila vse potrebno za postavitev trinožca na katerem je kmalu visel škripec. Ekipe so delale več ur se nato okrepčale z
Udeleženci: Alojz Malenšek, Bojan Grčman, Darko Hribar, Frenk Jenkole, Janez Jerman, Leopold Bregar, Mitja Kozinc, Primož Bregar, Uroš Ilič, Urban Slana

Snežnik (26.04.2010)
Na povabilo JD Rakek sva se udeležila njihovega prvomajskega tabora. Že zgodaj zjutraj sva se odpravila na Snežnik, natančneje v Mašun. Po prihodu v njihov tabor smo skupaj odšli na teren, kjer smo iskali in uspešno našli 5 jam. Veliko sva pripomogla tudi pri merjenju in opremljanju najdenih jam.

Židovec (18.04.2010)
Tokrat smo se odpravili proti Beli krajini natančneje na Židovec. Tam je sledil ogled domnevnih novih vhodov katere nam je pokazal naš član, ki je jame našel že v zimskem času. Prehodili smo veliko težko prehodnega terena.Lepo število jam smo locirali in jih dali v plan, da jih raziščemo.
Udeleženci: Alojz Malenšek, Janez Jerman, Leopold Bregar, Tanja Podržaj

Dihalnik Šice (04.04.2010)
Praznično Velikonočno nedeljo smo začinili z ogledom vhoda Dihalnika Šice. Delavni kot vedno smo se lotili dovoza kamenja katerega smo položili okoli vhoda ter nato za zaključek kamne prekrili še s plastjo zemlje.Za potrebe sanacije vhoda smo potrebovali veliko pripomočkov in orodja.Zadnje dejanje tega dne je bilo pospravljanje in zasluženo kosilo. S to delovno akcijo so bila zaključena zahtevnejša dela sanacije vhoda Dihalnika Šice. Vsem, ki ste se odzvali in pri sanaciji sodelovali še enkrat hvala!
Udeleženci: Darko Hribar, Leopold Bregar, Mateja Podržaj, Primož Bregar, Urban Slana

!!!Dihalnik Šice (03.04.2010)
Po treh večjih akcijah in nekaj manjših je sledila še četrta delovna akcija. Slednjo lahko štejemo med najbolj pomembno. Sobota 3.4.2010 je bila namenjena za zaključek sanacije vhoda Dihalnika Šice kot smo ga poimenovali. Zbrani pred vhodom smo ob 9.uri zjutraj pričakovali večjo udeležbo. Odziv je bil glede na vrsto dela bistveno premajhen. Sedem članska ekipa si ni delila dela ampak je zanj prijela brez vprašanja. Darko in Vinko sta skrbela za dovoz gradbenega materiala ter prepotrebnega orodja. Ostali Urban, Mima, Leopold, Primož in Tanja pa so začeli z očiščevanjem že pripeljanih cevi. Sledilo je odstranjevanje lesenega ohišja , ki je ostalo na eni izmed prejšnjih akcijah ter širjenje ožine pod betonsko ploščo. V nekaj urah je bilo pripravljeno tudi kamenje ter pripeljan pesek,cement,železo. Z oponkami pripravljene cevi so ob 12 in 30 uri čakale le še strojnika, ki pa je bil že na poti. Ob prihodu strojnika se je začel pomembnejši trenutek dneva z načelom-varno spustiti težke cevi v dihalnik. Kar nekaj težav je bilo potrebno odpraviti, da je na dno varno in pravilno prispela
Udeleženci: Alojz Malenšek, Darko Hribar, Leopold Bregar, Tanja Podržaj, Urban Slana, Vinko Mihelčič

!!!Dihalnik Šice (20.03.2010)
Naslednji vikend natančneje na prvi pomladanski dan v soboto 20.3.2010 ob 8.30 je sledila še ena akcija. Zbrani pred dihalnikom v Šici smo se razdelili v dve delavni dvojici. Ambrož tečajnik JKK in Tanja sta se odpravila širit vhod manjšega dihalnika, ki se nahaja v neposredni bližini. Leopold in Dare pa sta začela s širjenem dihalnika katerega imamo namen v najkrajšem možnem času sanirati z betonskimi cevmi. Očistila sta še zadnje moteče dele pred izdelavo lesenega podesta na katerem bo betonski temelj. V dihalniku je gladina podzemne vode med delom stalno naraščala cca- 5 cm in v treh urah narasla toliko, da se enostavno nista moglo odločiti ali nadaljujeta z delom ali ne. Zaradi močnega taljenja snega na področju Ribniškega in Kočevskega hribovja bi se lahko gladina podzemne vode v dihalniku dvignila toliko da bi začela teči čez vhod. Ves trud z izdelavo lesenega podesta in betoniranje bi bil v tem primeru zaman saj bi deroča voda uničila narejeno. Po daljšem premisleku sta se odločila da tvegata. Sledil je dovoz peska, cementa ter orodja. Pridružil se njima je Mima in nato še Tanja
Udeleženci: Aljaž Celarc, Alojz Malenšek, Darko Hribar, Leopold Bregar, Tanja Podržaj

!!!Dihalniki v Šici (13.03.2010)
Že nekaj let je minilo od dne, ko smo v Cegelnici izvedli zadnjo delovno akcijo. Takrat so se v dihalniku nad Bobnovo jamo izvajala čistilna dela do globine dvanajstih metrov. Na dan smo spravili veliko zemlje, grušča in skal, a kljub temu se nam v dveh dneh trdega dela ni uspelo prebiti skozi ožino, kjer nas je čakala "jeklena lomilka". Tam je že debelih 10 let ... Preteči je moralo pet let preden smo se zopet začeli resneje pogovarjati o še eni delovni akciji. Med tem časom se je žal marsikaj spremenilo, saj nam je naraščajoča voda zopet zatrpala vhod z blatom in kamenjem.

In se je začelo. V soboto 13.3.2010 zjutraj se je tja odpravila številčna ekipa zagnanih jamarjev. Nekateri so bili tam prvič in so bili nad zamašenim vhodom vidno razočarani. Za lažji zagon je bila potrebna kratka obrazložitev zgodovine in plana dela za naprej. Zagnanost je bila kmalu večja, kljub vsemu kar nas je še čakalo. Za lažje delo smo si pripravili delovni oder in vse potrebno za izvlek vseh predvidenih in nepredvidenih ovir. Sledilo je odkopavanje, ki je potekalo počasi a konstantno. Ekipe so s
Udeleženci: Aleš Globokar, Alojz Malenšek, Darko Hribar, Frenk Jenkole, Janez Jerman, Leopold Bregar, Mitja Kozinc, Primož Bregar, Tanja Podržaj, Uroš Ilič, Urban Slana

Bobnova jama (27.02.2010)
Pozno popoldne smo se odpravili ogledat teren okoli Bobnove jame.Zanimivo je bilo opazovati veliko količino vode katera iz vsake špranje vre na dan.Vodostaj po ocenah Dareta ni bil najvišji je bil pa zelo visok. Ogled in obujanje spominov se je nadaljevalo proti dihalnikom na travniku kjer je Darko natančno pregledal vse izvirke.Sklenili smo, da z deli začnemo takoj ko se voda umakne.
Udeleženci: Darko Hribar, Leopold Bregar, Primož Bregar, Tanja Podržaj

stena nad Poltarco (27.02.2010)
Ob 7:30 smo začeli z letošnjo jamarsko šolo. Najprej smo si hoteli ogledati jamo Poltarco, vendar zaradi visoke vode nismo mogli daleč. Od daleč izza ovinka smo videli slap. Nato smo na steni trenirali uporabo vrvne tehnike. Žan, David in Aljaž so se že prvi dan naučili veliko.
Udeleženci: Alojz Malenšek, Darko Hribar, Leopold Bregar, Tanja Podržaj, Uroš Ilič, Urban Slana

Jama Poltarica (23.02.2010)
Zaradi visokega nivoja Poltarice (90cm), smo se odločili, da preverimo vodostaj tudi v jami. Medtem ko smo ostali občudovali slap v kanjonu in zalito Podorno dvorano, je Mima veselo preizkušal svoj novi Nikon :)
Udeleženci: Alojz Malenšek, Darko Hribar, Mateja Podržaj, Tanja Podržaj

Obrh (12.02.2010)
Najprej je bilo treba odmetati malo snega :) Nato smo zopet napadli levi rov. Z Igorjem sva z globine 40 m pregledala en kamin, pravzaprav širšo razpoko, ki pa se na globini 23 m zapre. Za pregledat ostane samo še podor...