NOVICE

Novice
Povezave
   Jamarski klub Krka

za leto: 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024

Erjavčeva jama (10.12.2011)
Dare se je spomnil na požiralnik v Ponikvah, katerega je do sedaj le od daleč opazoval.Pa se zapeljemo... Obzidan požiralnik se nahaja ob strugi Rašice. Ugotovili smo, da je skoraj v celoti zametan z vejami, naplavinami in tudi s smetmi. Da pa dan ne bi bil "stran vržen" smo poiskali še Erjavčevo jamo nad Zdensko vasjo.V njej je Dare sicer že bil pred leti ampak nikoli se mu ni uspelo prebiti do nadaljevanja saj jo je vedno predčasno pobrisal ven. V tretje gre rado pravijo in se spustiva v jamo, ki me preseneti z lepimi kapniki in pod njimi z velikim kupom smetmi.Resnično žalosten prizor. Previdno ovohavava zrak in greva naprej.Vmes naletiva na municijo. Jamo sva zaradi svežih in tudi nevarno visečih smeti preopremila. Dare se spusti do ožine, ki je bila pokrita s svežo mrhovino in zgodba se ponovi :o :) :)
Udeleženci: Darko Hribar, Leopold Bregar, Primož Fink

Projekt monitoringa stanja jam (30.11.2011)
Ob izteku omenjenega projekta sem v gozdovih Suhe krajine uspešno poiskal še tri za obisk enostavne jame. Prekratki dnevi,zgrešene lokacije jam in pomanjkanja časa ne dopuščajo,da bi človek naredil kaj več. V času projekta je bilo kljub temu obiskanih veliko jam izmed katerih je nekaj znatno onesnaženih, še več pa je bilo jam s zgrešeno lego.
Udeleženci: Leopold Bregar

Bela krajina (20.11.2011)
Na "sestanku" pri Tanji prejšnji dan, zbirnem mestu kot ponavadi smo ugotovili, da bi bilo včerajšnjo zgodbo dobro čimprej zaključiti. Poleg okrepitve iz kluba smo se zopet srečali z Markotom in obema Tinetoma. Pobrali smo vse koordinate (včeraj nismo imeli GPS), dve podvodni jami sem bolj natančno izmeril. Pri 7 jamah res mal pobrkaš, kje je bilo kaj :) Frenk in Poldi sta pregledala eno suho jamo z morebitnim sifonom na koncu (za katerega je zmanjkalo časa), na koncu smo pogledali še eno možno vodno nadaljevanje v že registrirani jami, ki se je pa izkazalo za neperspektivno.
Udeleženci: Frenk Jenkole, Leopold Bregar, Uroš Ilič

Bela krajina (19.11.2011)
Tole je bil pa moj rekord. 7 jam v enem dnevu. 7 potopov v različne jame v enem dnevu. Z Markom Matotkom iz PK Bela Krajina sva se od poletja dogovarjala za raziskavo ene nove jame z ozkim vhodom, ki jo je našel v Kolpi. Končno sva se dogovorila. Malo sem ga spraševal kako zgleda, pa pravi, da ima več jam. Zato sem podrl sedeže in prtljažnik do vrha napolnil s potapljaško opremo za različne konfiguracije. V Črnomlju smo se ob 8 zjutraj dobili z njim, Martinom Schwajgerjem in njegovim sinom z istim imenom in do kosila smo odtauhali 5 jam, brez preoblačenja - na sedež sem dal polivinil iz servisne delavnice. Po kosilu pa se mi nekako ni zdelo oblačiti mokrega neoprena pri par stopinjah pod nulo. Ponudila se je možnost da se preoblečem v Markotovi kurilnici in padli sta še dve jami. Bera tega dneva - 3 nove jame za registracijo, ena prekratka za registracijo, 2 potopa v še nepretauhane sifone v že registriranih jamah in odmetavanje zabitega nadaljevanja v še enem sifonu. Vse pa ozko...
Udeleženci: Uroš Ilič

Novi klubski prostor (19.11.2011)
Že od konca meseca oktobra v novih klubskih prostorih potekajo raznolika dela. Da bo nov prostor kar se da lepo urejen smo zato več popoldanskih delovnih akcij namenili postavitvi pregradne stene s stropom.Vse stene v prostoru smo nato pripravili na beljenje in se nato vrgli med malarje.Lepo obnovljen in ogrevan prostor se tako deli na osrednji klubski prostor,lično opremljeno kuhinjo ter skladiščem opreme.Poleg pa je še prostor z ženskim in moškim WCjem.Danes je končno prišel dan za opremljanje prostorov in selitev opreme katero smo tudi v grobem preselili. Čakajo nas samo še fina ureditvena dela. Nov prostor bo lepo služil svojemu namenu, upamo pa ,da se bodo kmalu pričela gradbena dela kjer bomo imeli končno svoje prostore. Svoj dragoceni čas so največkrat žrtvovali:Alojz Malenšek,Frenk Jenkole, Leopold Bregar,Marko Pavlin,Darko Hribar,Primož Fink,Tanja Podržaj in ostali. Hvala vsem.
Udeleženci: Aleš Globokar, Leopold Bregar, Mitja Kozinc, Marko Pavlin, Primož Fink, Tanja Podržaj

!!!Jamarsko taborjenje na Planini (29.10.2011)
Ugodno vreme in podaljšan vikend sta botrovala še k enemu jamarskemu taboru. Tokrat se je vse odvijalo na Planini pod Mirno goro. Že v petek se zbere na Planini prvih nekaj članov, ki pripravijo vse potrebno za sledeči raziskovalni dan. Zvečer smo poiskali tudi jamo v kateri so bili naši člani že pred leti, videli velikega medveda :), zatem pojedli okusno podpeko in spekli še piščanca. Sobota se je pričela delavno saj se takoj po zajtrku, jutranji kavi in prihodu preostalih članov odpeljemo proti Židovcu. Tam nam je Janez že lansko leto pokazal neraziskane jame, ki jih je opazil med turno smuko. Razdeljeni v dve ekipi jo torej mahnemo v strmi breg do prve jame katere se lotijo Uroš, Tanja in Rok Planinc (Domžale). Ostali pa poiščemo drugo jamo. Kazalo je da se bo zopet vse končalo samo z vhodnimi vertikalami. Tokrat pa je Frenk po odkritem nadaljevanju zahteval stometrco. Nadaljevanje se je za ožino odprlo v lepo zasigano brezno in kamen je padel globoko.Kmalu se nam pridruži še prva ekipa. Stopnje so se vrstile do ožine v katero se stlači šibkejši del raziskovalcev. Na koncu nas na glo
Udeleženci: Alojz Malenšek, Frenk Jenkole, Janez Jerman, Leopold Bregar, Mitja Kozinc, Marko Pavlin, Matjaž Šoštarič, Tanja Podržaj, Uroš Ilič, Žan Jakob Stariha

Požiralnik v Strugah (19.10.2011)
Po včerajšnji akciji v Šici sva se s Poldijem dogovorila, da greva pogledat zadnji dan pred napovedanim deževjem požiralnik sredi Strug. Po enih pripovedovanjih naj bi po 6 m prišli do vode, po drugih pa kamen leti 20 m. Drugo ni res, prvo pa mogoče ob višjem vodostaju. Skozi ozko razpoko se stlačiva v jamo in Poldi je šel pogledat do vode, ca. 13 m globoko. Zdelo se mu je, da bi pod vodo bilo možno nadaljevanje, zato se oblečem v neopren in vzamem jeklenke, on pa ta čas malo bolje opremi jamo. Dosegljiva globina vode je 3 m, nad nadaljevanjem pa je zagozden 2 m3 velik kamen. Z obeh strani se vidi, da se pod kamnom sifon spušča, a je prehod preozek, celo če bi jeklenke porinil pred sabo. Jamo sva izmerila.
Udeleženci: Leopold Bregar, Uroš Ilič

Dihalnik v Šici (18.10.2011)
Na predzadnji akciji sva z Daretom ugotovila, da sva prvič opazila prepih nad 1. pritočnim sifonom. Takrat naju je preveč zeblo, da bi razmišljala o čem drugem kot izhodu. Naslednjič se je voda malo (10 cm) dvignila in prepiha ni bilo. Sedaj je zopet upadla na najnižji nivo kar ga pomnimo in prepih se je zopet pojavil. Na drugo stran sifona smo šli raziskat, od kot bi prihajal prepih (če je povezan z višino vode), a nismo ugotovili. Dare je našel novo možno nadaljevanje pod vodo, Poldi pa je malo poslikal in se pustil suh nositi prek vode :)
Udeleženci: Darko Hribar, Leopold Bregar, Primož Bregar, Uroš Ilič

Viršnica (02.10.2011)
Z Mihailovskim sva šla skozi mesec nazaj pretauhana sifona in izmerila suhe dele za 2. sifonom - ustavil naju je 3. sifon. Nazajgrede sva izmerila še 2. in 1. sifon ter jezero med njima. Ostali so se ta čas mal zgubljali po jami, eni celo izven jame in so zamudili na transport potapljaške opreme iz jame :) 1. sifon je tako dolg okoli 70 m (tu ni bilo umerjene vrvice), jezero med 1. in 2. sifonom 40 m, 2. sifon je globok 41 m in dolg 220 m, suh rov do 3. sifona pa 240 m. Najdaljša vizura je bila 49 m :) Širina in višina rova pa tudi prek 20 m.
Udeleženci: Anton Kutnar, Darko Hribar, Leopold Bregar, Uroš Ilič

Dihalnik v Šici (01.10.2011)
Zaradi gneče smo se razdelili v dve ekipi - potapljaško in za širjenje :) Cilj potopa je bila povezava v odtočnem sifonu s 15 m oddaljeno Blatno jamo v Šici. Približal sem se na nekaj metrov, a nisem našel pravega rova. Po nadaljnem raziskovanju sifona sem ugotovil, da je prostoren, razgiban, z mnogo stranskimi rovi, ki čakajo nadaljne raziskave. Po 22 min v tanki obleki premražen priskočim na pomoč ekipi za širjenje in kmalu naredim pizdarijo ko mi ostane dleto v razpoki, zato zaključiva. Pri vlečenju transportk iz jame je trinožec nad vhodom odpovedal sodelovanje:) Zaradi izjemno nizkega vodostaja je bilo tradicionalno mesto za pranje na Dvoru suho.
Udeleženci: Darko Hribar, Uroš Ilič

Poltarica-Gradiček (29.09.2011)
Tokrat smo se zbrali na otvoritvenemu pikniku nove ograje,ki vodi od izvira Potarice in vse do jame Poltarice. Ograja katero smo v dolžini 76m izdelali trije prostovoljci je bila izdelana večinoma v popoldanskem času in med dopusti.Kaj vse je potrebno da kvalitetna ograja s stopnicami krasi vas in izgled izvira?:)Ogromno materiala,truda,dragocenega časa in še kaj.Piknik je potekal v sproščenem, veselem ozračju polnem pohval in čestitk.Izletniški domačiji Hočevar hvala za pomoč, moralno podporo in prehrano med izvedbo.Ravno tako hvala vsem prostovoljcem in udeležencem na pikniku.
Udeleženci: Alojz Malenšek, Darko Hribar, Jože Kozinc, Leopold Bregar, Tanja Podržaj

Suha krajina (27.09.2011)
Lep dan je bil kot nalašč za pregled zanimivega terena. Med registriranimi jamami sva naletela tudi na nove najdbe, ki sva si jih tudi ogledala. Imela sva kaj videti in vsekakor se vrneva nazaj z merilnimi instrumenti ter upanjem, da najdeva še kaj več.
Udeleženci: Alojz Malenšek, Leopold Bregar

!!!Kaninski podi (25.09.2011)
Minuli vikend, je bil zaznamovan z raziskovanjem jam na Kaninskih podih. Tja smo se zgodaj zjutraj odpravili trije člani in se s številnimi jamarji ob 8h zjutraj že peljali z žičnico proti D postaji in nadaljevali naprej mimo Koče Petra Skalarja do Jamarskega bivaka. Pridružil se nam je še Tomaž Avberšček iz Velenja.Kratek postanek z malico in že smo jo z vso potrebno opremo mahnili proti breznu JKK-8. Vhod v brezno je bil lep in vabljiv kot je bil ob odkritju. Sledil je spust do ožine in širjenje možnega nadaljevanja. Ozko grlo v meander se je kmalu vdalo in iz njega je sledilo sporočilo, ki se je glasilo :" Meander dolg 8m, širok 30cm z blagim prepihom" . Nadaljnje raziskovanje brezna smo zato zaenkrat opustili. Nadaljevali smo z raziskovanjem še enega predihanega brezna. Na globini 30 m se le-ta ob ledu in steno nadaljuje v globino.Žal se je med raziskovanjem pripetila manjša nezgoda, ko sta je s stene odlepili večji skali in poškodovali našega člana. Zunaj je bil že mrak in morali smo se odpraviti proti bivaku. Naslednji dan je bil namenjen pregledu terena in raziskovanju dveh brezen.
Udeleženci: Darko Hribar, Janez Jerman, Leopold Bregar

Zatočna jama (07.09.2011)
Pozno popoldan klic Dareta in že se peljeva proti Zatočni jami,Viršnici, Lazarjevi jami kakorkoli že pregledala sva vse tri dele sistema. Zanimivo je bilo hoditi po suhih delih, ki so bili pred kratkim še pod vodo.Notranjost je bila neverjetno suha le sem in tja kakšna ujeta luža.Več vode je bilo šele v sifonu, ki se nahaja na koncu. Nekaj spominskih fotografij redkega dogodka kateremu še nisva bila priči nato pa po vsej verjetnosti za dalj časa slovo od sedaj še suhih delov zanimive jame.Priporočam ogled!
Udeleženci: Darko Hribar, Leopold Bregar

Jama na Mangrtskem sedlu (28.08.2011)
V petek se na Mangrtsko sedlo odpravi prvi del ekipe kateri se v soboto pridružijo še trije zagreteži.Ob sedmi uri se tako dobimo z ostalimi,vržemo vase nekaj hrane,spakiramo in se odpravimo proti jami.Ob deveti uri se poslovimo s turisti in nato v jami tri ure puzamo do ožine,ki nas čaka od lani.Matjažu se že na pol poti odpre kombinezon in čevelj:)V meandru nato leže v vodi prebijemo ožino in se spustimo v brezno ter jamo poglobimo za 35m in jo za 60m podaljšamo.Jama se nadaljuje v ozek meander.Dan ugledamo šele ob 17h in se nato v dežju in vetru premraženi vrnemo proti koči. Jama na Mangrtskem sedlu je trenutno s svojimi 652,5m najdaljša jama na Mangrtu.
Udeleženci: Alojz Malenšek, Leopold Bregar, Matjaž Šoštarič, Tanja Podržaj

Arboretum Volčji potok (28.08.2011)
Pridružil sem se Domžalskim jamarjem na humanitarni prireditvi za otroke Čarobni dan. Naša naloga je bila predstavitev jamarstva in ob tem zabavati otroke. Mladi jamarji so demonstrirali uporabo vrvne tehnike, starejši smo pa po ca. 20 m dolgi žičnici v celem dnevu dvignili na drevo 10 m visoko med 200 in 300 otrok in jih spustili dol - tiste ki jih je bilo strah višine počasi, korajžne pa hitro. Stvar je bila toliko zanimiva, da smo imeli do pol sedmih skoz vrsto :)
Udeleženci: Uroš Ilič

Brezno pri Javharci 1 in 2 (28.08.2011)
Zopet akcija za Arso. Pregledali smo obe jami in ugotovili da so obe onesnažene.
Udeleženci: Aleš Globokar, Marko Pavlin

Poltarca (27.08.2011)
Po nedavno pretauhanim 2. sifonom za blatnim kanjonom sva se z Daretom zaradi ugodnih vodnih razmer odločila, da pred dežjem pogledava 3. sifon. Z ekipo smo spravili opremo do sifona, šla sva skozi 1. in 2. kjer je ostala vrvica od zadnjič. Vsak je imel 2 x 4 l jeklenke pritrjene ob strani. Nato sva se potopila v 3. sifon, ki je bil globok 15 m in dolg okoli 130 m, obe dimenziji precej nad pričakovanji. Izplavala sva v sifonsko jezero, kjer sva pogledala prvih 20 m zahtevnega blatnega rova, ki se nadaljuje. Nazajgrede sva imela v sifonu manjše težave z izgubljanjem opreme, vrvico in slabo vidljivostjo. Medtem ko sva se prekopicovala med sifoni so si ostali ogledali celo jamo. Po pranju opreme v izviru smo akcijo končali tam kot ponavadi z narezkom in pivom :) Spodaj naštetim sta se pridružila še Rok iz DZRJSR Domžale in Primož iz Novega mesta.
Udeleženci: Darko Hribar, Janez Jerman, Mitja Kozinc, Uroš Ilič

!!!Kaninski podi (14.08.2011)
Med 11.in 14.8. 2011 smo raziskovali teren v širši okolici Jamarskega bivaka na Kaninskih podih. Prvi dan, četrtek je bil namenjen transportu nas in opreme iz "A" postaje-Bovec do bivaka ter nastanitvi. Sledil je petek, ki je bil planiran pregledu širšega terena in raziskovanju prvega brezna. Širjeneje se je zaključilo že pri dvajsetih metrih globine.Utrujajoča hoja po razgibanem terenu se je končala pozno popoldan.Lociranih in pregledanih je bilo več novih vhodov.Sobota se je za nas pričela zgodaj zjutraj. Odpravljali smo se proti breznu JKK8. Bojan je že ob šestih (pred zajtrkom) našel nove vhode in nam jih je na poti k breznu tudi pokazal. Sledili so pregledi novih brezen, ki so se izkazali zanimivi za registracijo. Že v dopoldanskem času je kazalo na prej kot ne deževen dan. Ozračje je bilo dovolj vetrovno napeto in oblačno, da se proti zadanemu cilju nismo odpravili.Pričelo je rositi in vrnili smo se raje v bivak na kosilo in počakali, da se ozrčje umiri in prikaže sonce.Proti večeru se odpravimo v še dve brezni, katerima se ob snegu na dnu odpirajo prepihana nadaljevanja. Sanjarjenj
Udeleženci: Bojan Grčman, Leopold Bregar, Mitja Kozinc, Tanja Podržaj, Urban Slana

!!!Črna gora (01.08.2011)
Med 28.7. in 6.8. smo štirje člani JK Krka obiskali mednarodni raziskovalni tabor v Črni gori. Stacionirani smo bili v Donjih Crkvicah, 70 km NW od Nikšiča, le nekaj kilometrov od Bosanske meje (oz. Republike srbske kot rečejo sami). Pridružili smo se Velenjski ekipi, katere del je kmalu odšel, številnim Črnogorcem in ekipi iz Makedonije. Povprečno število udeležencev je bilo okoli 20. Vsak dan smo se razdelili na 2 ali 3 večinoma mešane ekipe in vsaka je vsak dan opremila, raziskala in izmerila eno ali dve jami. Slovenci smo raziskali 12 novih brezen, obiskali dve vodoravni jami in eno že raziskano jamo na hercegovski strani. Najgloblja je bila -103 m, najdaljša pa 350 m. V eni sem se tudi potopil v sifon, a je bilo po 20 m nadaljevanje preozko. Poleg raziskovanja je bil poudarek tudi na izobraževanju. Nekateri Makedonci in Črnogorci so se veliko naučili - izpopolnili znanje vrvne tehnike, opremljanje, razopremljanje in merjenje jam. En dan smo cel namenili treningu na bližnji steni. Nekaj jih je bilo prvič na vrvi in v jami.
Deset dni je prehitro minilo, pustilo polno vtisov in novih prija
Udeleženci: Darko Hribar, Leopold Bregar, Primož Bregar, Uroš Ilič

Poltarca (17.07.2011)
Včeraj sva se z Daretom dogovarjala, da bi šla tauhat v Šico. Šel je do vode in zaradi slabe vidljivosti sva se odločila, da nima smisla. Ker se nedeljo vseeno spodobi ali v jamo ali na potop ali celo oboje, sva se odločila za Poltarco. Po dolgem jutranjem pitju kave in obisku Krške jame nama Tanja in Agleži pomagajo nesti opremo do vhoda, naprej sama. Najprej grem v en stranski sifon, Dare je vedel kje bom prišel ven in me 35 m naprej čakal :) Ker sva bila blizu blatnega kanjona sem rekel, da greva pogledat ali je sifon prehoden, saj v parih poskusih do sedaj ni bil. No, tokrat je bilo več sreče in pridem skozi, grem do naslednjega sifona, z jeklenkami ob strani ožina, ki naju je z Mihailovskim l. 2003 ustavila, ni bila omembe vredna, zopet pridem ven, plavam in sledi sifon velikih dimenzij. Zaradi pomanjkanja zraka obrnem. V izviru opereva opremo, k Podržajevim na malico in pivo, plane za Črno goro in zvečer kuči pjevajuči :) Aja, do tistega sifona, katerega sem imel namen tauhat, sploh nisva prišla.
Udeleženci: Darko Hribar, Tanja Podržaj, Uroš Ilič

Lučki dol (10.07.2011)
Požiralnik v Lučah smo obiskali zaradi odvzema jamskega sedimenta-ARSO.V dveh letih se je v njem nabralo nekaj vejevja a pričakovali smo,da bo naplavin več.Vzeli smo vzorce in se nato odpravili v Kurjo vas,kjer se nahaja Trontljeva jama.Povprašali smo domačina in jo kmalu našli v gostem grmičevju.Obisk ni bil mogoč saj je jama do vrha zametana s smetmi.Izvedeli smo tudi,da se v vasi nekontrolirano izvajajo izkopi zemlje za prodajo in zasipanje vrtač. V eni izmed vrtač so zasipani sodi s »strupeno« vsebino,v drugi azbest.Akcija se je zaključila v Gradičku s peko okusnih postrvi:)
Udeleženci: Alojz Malenšek, Darko Hribar, Leopold Bregar, Tanja Podržaj

Jernejevo brezno,Brezno na gma (09.07.2011)
Tega dne smo si ogledali in odvzeli vzorca za Arso zaradi povečanja pesticidov na izvirih reke Krke in Poltarice.
Udeleženci: Aleš Globokar, Blaž Primc, Marko Pavlin

MK - Balkan speleo camp (02.07.2011)
Po včerajšnjem uspehu se je ekipa v podobni zasedbi odpravila izmerit rove, ki jih je našel Mario. Našli smo še nekaj prehodov in rovov zadaj, izmerili smo 280 metrov novih, lepih, večinoma ozkih rovov in še vsaj 50 m neizmerjenih. Splezali smo 13 meterski kamin in na vrhu našli podor in korenine dreves, kar kaže bližino površja. V jami smo bili 7 ur. Za dele, ki jih je prejšnji dan našel Rok, je zmanjkalo časa. Ostali udeleženci: Rok (DZRJ SR Domžale), Mario, Dare in Aleksandra (PSK Zlatovrv Prilep) ter do "ključne" ožine Oliver (Ursus Speleo).

!!!Kaninski podi (02.07.2011)
To soboto zgodaj zjutraj smo se odpravili proti Bovcu in nato proti Koči Petra Skalarja, kjer smo imeli prvi daljši postanek z malico.Obloženi s težkimi nahrbtniki smo nadaljevali proti jamarskemu bivaku.Tja smo prispeli malo čez dvanajsto si na hitro ogledali bivak in takoj začeli z delom. Z bivaka smo odstranili zvita žlebova ju poravnali in v prvotni položaj prekrivili kljuke.Dva sta se nato lotila dobro načete rjave strehe kateri je bilo potrebno odstraniti napol odluščeno barvo, ki bi sicer pristala v sodih za pitno vodo. Vse rjave flike na bivaku sta navklub močnemu vetru nekako posprejala z belo barvo.Dva pa sta se spravila nad sode, ki sta jih očistila in jih zaradi vetra in seveda potrebe po pitni vodi delno napolnila s čistim snegom. Žlebove nam je nato uspelo delno namestiti v snežnem metežu. Pospravili smo orodje in se namestili v bivaku, kjer je sledila malica in kukanje skozi okno. Po snežni plohi se je kljub grozečim oblakom in nestanovitnem vremenu Bojan odpravil na pregled terena. Pozitivno naravnani se ostali odpravimo na prvi hribček pri bivaku in pljunemo v roke. Po pobočj
Udeleženci: Bojan Grčman, Darko Hribar, Leopold Bregar, Tanja Podržaj

MK - Balkan speleo camp (01.07.2011)
Zjutraj smo se odpravili na ogled lepe jame Momiček. Popoldan sta se nam pridružila dva Makedonca pri ogledu tudi lepe jame Puralo. Naš Rok in njihov Mario sta se zapodila vsak skozi svojo ožino, vsakemu sta sledila še dva in kmalu se je izkazalo, da sta odrila še neraziskane rove. Nekaj smo pregledali, a se zaradi pozne ure po nekaj urah vrnili. Ostali udeleženci: Miha in Ines (JKŽ), Rok (DZRJ SR Domžale), Mario in Darko (PSK Zlatovrv Prilep).
Udeleženci: Uroš Ilič

MK - Balkan speleo camp (30.06.2011)
V zgodnjih jutranjih urah smo po celonočni vožnji prispeli v Samokov v Makedoniji. Še isti dan smo v lepem vremenu obiskali dve jami, Gornjo Slatinsko in Ovčarsko. Gornja Slatinska je dolga 450 m in ima dva vhoda. Za drugim vhodom je veliko netopirjev, kakršnih pri nas še nismo videli. Slike so iz te jame. Sledil je še intervju za nacionalno televizijo. Ostali udeleženci: Miha in Ines (JKŽ) ter Rok (DZRJ SR Domžale).
Novica na nacionalni TV
Udeleženci: Uroš Ilič

Požiralnik 2 v Lučah (26.06.2011)
Tudi tega dne smo delali na odvzemu vzorca za ARSO
Udeleženci: Aleš Globokar, Blaž Primc, Marko Pavlin

Požiralnik 3 v Lučah (26.06.2011)
Požiralnik 3 v Lučah smo si ogledali z namenom odvzema vzorca za ARSO

Štupnikova lisična (25.06.2011)
Jamo smo si ogledali in vzeli vzorce za ARSO. Fotografirali smo vhod in notranje dele zasigane jame.
Udeleženci: Blaž Primc, Mitja Kozinc, Marko Pavlin

Pušlarjevo brezno (25.06.2011)
Iz omenjenega brezna smo tega dne odvzeli vzorce za ARSO

Brezno pri udoru v Prestrani (19.06.2011)
Zopet akcija za odvzem vzorca za ARSO. Navkljub detalnjemu pregledu jame možnega mesta za odvzem nisva našla.
Udeleženci: Marko Pavlin

Mala gora (12.06.2011)
Odpravili smo se v skoraj 50m globoko Brezno pod bogcem, ki smo ga ponovno izmerili.Nadaljevali smo z ogledom plitkejše udorne jame z dvema vhodoma.Nato pa se odpeljali do neraziskanega brezna,ki ga je pred slabim mesecem dni našel Bojan.Spustili smo se v dobrih trideset metrov globok vhodni del in na dnu našli nadaljevanje jame s prepihom in nato za konec pregledali še dobršen kos terena :)Delovni dan se je nagibal k nevihti in odšli smo vsak sebi.
Udeleženci: Anton Oberstar, Leopold Bregar, Tanja Podržaj

Raziskovanje na Mali gori (05.06.2011)
Odpeljali smo se v Ribnico in nato na Malo goro.Tone je vedel za dve brezni v kateri smo se končno spustili danes.Široko prvo brezno se v znamenju gladkih sten konča pri 20m globine in je brez posebnosti.Drugo brezno,ki se nahaja v bližini pa je bilo bolj zanimivo.Že na začetku nas je presenetila večja dvorana v kateri se je nad nami odpiralo nadaljevanje v vzporedno brezno.Lepe s sigo in s kapniki okrašene stene so nam polepšale dan. Veliki prostori,ki so sprva obetali so se nato zaključili brez nadaljevanj na globini 65m. Pričakovanja so bila večja a smo bili vseeno zadovoljni.:)

Rašica (26.05.2011)
Vsi, ki smo sodelovali pri fotografiranju in raziskavah Pavlinovega brezna smo bili v galerijo Trubarjeve domačije vabljeni na predstavitev knjige SVET MED MOKRCEM, MAČKOVCEM IN IŠKO - Krvava Peč z okolico. V knjigi sta na dvanajstih straneh zabeleženi dve odpravi v to brezno, ki pa smo jih že opisali na prejšnjih akcijah. Na predstavitvi knjige je bilo prisotnih veliko domačinov in tudi nekaj znanih obrazov. V zahvalo smo prejeli izvod knjige, ki sem jo z veseljem prevzel.
Udeleženci: Leopold Bregar

Dihalnik v Šici (14.05.2011)
Ta vikend smo imeli jamarski tabor pred dihalnikom v Šici. Namen je bil narediti potop v odtočni in pritočni sifon, širjenje nad sifonom, plezanje kaminov, ... Petek 13. je bil nesrečen dan, saj ko prinesemo en kup potapljaške robe do sifona, nas je razočarala vidljivost v sifonu le 0,5 m. Vzroka za tako slabo vidljivost nismo ugotovili, ugotovili smo le da raziskave sifona v takih razmerah ne bojo mogoče. Tako smo v soboto širili prehod nad prvim sifonom, preplezali 2 kamina, jeklenke pa pustili v jami na morebitni čudež v nedeljo. Ta se ni zgodil, zato smo še malo poplezali kamin in spravili 6 težkih prasic iz jame. Na taboru so se nam pridružili še člani JKNM, DZRJ Domžale in Carnium Kranj. Slike so precej kampanjske :) Več fotografij
Udeleženci: Anton Oberstar, Blaž Primc, Darko Hribar, Frenk Jenkole, Mitja Kozinc, Marko Pavlin, Matjaž Šoštarič, Tanja Podržaj, Uroš Ilič, Urban Slana, Žan Jakob Stariha

Goteniška gora (07.05.2011)
Tokrat nas je pot vodila v 70 km oddaljeni Borovec pri Kočevski Reki.Bojan je pred kratkim tam prehodil več kilometrov težko prehodnega terena in bil uspešen, saj je našel nekaj novih jamskih vhodov!Natovorjeni z opremo smo se povzpeli v precej strmo pobočje do prvega brezna.Spust vanj je bil osvežujoč a malce prekratek.Pohod smo nadaljevali proti drugemu vhodu, kjer smo imeli več sreče.Sledil je pregled terena in najdba precej razvejanega brezna,ki smo ga v poznih popoldanskih urah uspeli izmeriti.Globine tokrat nismo dosegli a smo vseeno bili zadovoljni z izmerjenim poligonom :))
Udeleženci: Alojz Malenšek, Bojan Grčman, Leopold Bregar, Primož Bregar, Tanja Podržaj

Kongresni trg (18.04.2011)
Fotografiranje ljubljanskih globokih vodnih objektov se nadaljuje:) Tokrat so se z 10 m globokim vodnjakom na Kongresnem trgu v Lj. spoprijeli kar štirje fotografi, Domen, Branko, Jure in Arne. Lotili smo se malo drugače, v igri je bila tudi voda, zato suha obleka in potapljaška oprema. V suhi obleki z jeklenko na sebi še nisem žmaril :)

Kočevski Rog (03.04.2011)
Lep dan je bil tudi danes rezerviran za jamarske dogodivščine. Tokrat je bila ekipa članov v sestavi dveh suhokranjcev in dveh belokranjcev. Že dan prej smo našli skupen jezik in se dogovorili, da se spusimo v novo, pred kratkim odkrito brezno.Izkazalo se je, da nedolžno brezno sega globlje kot smo pričakovali. Na cedilu nas je tokrat pustil izpraznjen baterijski vrtalnik:( Nadaljevali smo z ogledom dveh plitkejših brezen v bližini. Oba smo za vsak primer izmerili in izrisali, naknadno bomo doma preverili še registracijo.
Udeleženci: Alojz Malenšek, Janez Jerman, Leopold Bregar, Tanja Podržaj

Gotenica (02.04.2011)
Čudovito s soncem obarvano jutro je bilo kot nalašč za pregledovanje terena in raziskovanje podzemlja. Odpravili smo se proti novi jami,ki nas je čakala globoko v Goteniških gozdovih.Jama je bila vredna ogleda.Sledil je ogled še ene "nove" jame za katero pa je Bojan že dalj časa namigoval, da gre za Jelenjo jamo. Omenjena jama je bila registrirana že dalnega leta 1936. Po ogledu jame in načrtov smo ugotovili, da je to res že večkrat iskana Jelenja jama. Njeno lokacijo, ki je zgrešena za debelih 900m bomo v kratkem popravili z ustreznim zapisnikom.
Udeleženci: Bojan Grčman, Leopold Bregar, Matjaž Šoštarič

Ljubljanski grad (24.03.2011)
Kje v ljubljani se da prežmarit 70 m vertikale v enem šusu in to v temi? Do danes tudi sam ne bi znal odgovoriti na to vprašanje. Arteški vodnjak iz 14. stoletja na ljubljanskem gradu je bil svoj čas menda globok kar 120 m. Zidan s klesanimi kamni, premera ca. 1,5 m sedaj sega ca. 65 m globoko, do malo nad nivojem tunela, od koder je tudi dostop do njega. Pomagal sem pri projektu Vo-Ka pri fotografiranju tega objekta. Globino smo ocenili povsem napačno, tako da je bilo kar nekaj štukanja štrikov in improvizije pa tudi velik zalogaj za fotografa osvetliti cel vodnjak. Jima je po slikah sodeč uspelo? :) Več fotografij in opis vodnjaka

Velika Vratnica (20.03.2011)
Z tečajniki, že skoraj starimi mački smo se spustili v brezno Velike Vratnice. Akcija je potekala tekoče in brez problemov, saj smo bili že po uri in pol vsi skupaj na površju.
Udeleženci: Blaž Primc, Jan Markovič, Marko Pavlin, Matjaž Šoštarič, Primož Fink, Žan Jakob Stariha

Pavlinovo brezno (20.03.2011)
Tokrat smo se odpravili proti Krvavi peči in se zopet spustili v Pavlinovo brezno.Na zadnjem obisku smo izvedli fotografsko akcijo,ko nam je zaradi pomanjkanja časa uspelo pregledali le del jame.Tokrat nas je raziskovalna žilica pripeljala do novih odkritij.V stranskem rovu smo namreč pod velikimi skalnimi bloki naleteli na človeška okostja predvidenih italjanskih karabinjerjev. Jama se kmalu za najdbami zaključi v lepo zasigani dvoranici sredi katere se nahaja jezece z ujeto vodo.Pregledali smo še vsa možna nadaljevanja in napravili še nekaj fotografskih posnetkov za monografijo o Krvavi peči. Srečotu se tudi tokrat zahvaljujemo za pogostitev in topel sprejem. Pridružil se nam je še Rok-DZRLJ SR Domžale in Ivana Lj.-AS Beograd.
Udeleženci: Leopold Bregar, Tanja Podržaj, Uroš Ilič

Dihalnik v Šici (13.03.2011)
To nedeljo se je dogajalo... Najprej sem pretauhal odtočni sifon v dolžini 50 m. Velikih dimenzij, po 50 m pride ven in se konča s podorom brez realne možnosti nadaljevanja, 50 m od končnih delov Bobnove jame. Dare in Tone sta prebila ožino v stranskem pritoku. Zadaj je še 20 m vodnega rovčka, nato sifon(ček). S strani pa je kamin z možnostjo nadaljevanja. Aljaž in Blaž sta nosila orodje od enega do drugega delovišča. Pri drujgem je Primož prebil prvi pritočni sifon in je bil prvi nepotapljač, ki si je ogledal rove za sifonom. Na koncu smo z lavinsko žolno locirali kamin, ki lahko z nekaj dela rata drugi vhod. Poligona je že čez 700 m. Slike iz jame so bolj slabe, ampak ne mormo met iz vsake akcije slike, ko pečemo klobase :)
Udeleženci: Aljaž Celarc, Anton Oberstar, Blaž Primc, Darko Hribar, Leopold Bregar, Primož Bregar, Uroš Ilič

Stena nad Poltarco (06.03.2011)
Zopet smo z tečajniki v steni trenirali vrvno tehniko z povdarkom na prehodu preko vozla in obračanju na vrvi.
Udeleženci: Aljaž Celarc, Alojz Malenšek, Blaž Primc, Marko Pavlin, Tanja Podržaj, Žan Jakob Stariha

Krka (05.03.2011)
V okviru Jurčičevega pohoda se je v izvedbi podružnične šole na Krki na osnovi turistične naloge predstavil tudi JK Krka in TD Krka. Otroci z učiteljicami so pripravili zaniv program kjer so predstavili tudi delovanje JK Krka.
Udeleženci: Marko Pavlin, Nataša Lukman

Stena nad Poltarco (27.02.2011)
Zopet smo z tečajniki trenirali vrvno tehniko v steni nad Poltarco in sicer prepenjanje skozi pritrdišče gor-dol prehod preko vozla gor -dol ter prehod preko prečnice.Nekaj malega pa smo potrenirali tudi vozle.
Udeleženci: Blaž Primc, Boštjan Slana, Jan Markovič, Marko Pavlin, Matjaž Šoštarič, Primož Fink, Tanja Podržaj, Žan Jakob Stariha

Kočevski Rog (20.02.2011)
V nedeljo se nas zjutraj sedem odpravi proti Kočevskemu Rogu da raziščemo jamo, ki na nas čaka že od lani.Na poti do nje nas je v senčnih legah marsikje presenetil sneg.Brez večjih težav smo jamo našli in jo raziskali.V brezno sta se spustila tudi dva jamarska tečajnika, ki sta s svojim prvim spustom v jamo (-40m) dokazala, da sta že prava jamarja.Bojan je tudi tokrat našel novo jamo katero smo si tudi ogledali. Lepo zasigana jama nas je za konec lepo presenetila.Ob ognju smo nato obema korajžnima tečajnikoma pri krstu zadali nekaj pošteno zasluženih udarcev po zadnji plati.:)
Udeleženci: Bojan Grčman, Leopold Bregar, Matjaž Šoštarič, Primož Bregar, Primož Fink, Tanja Podržaj

Dihalnik Šice (13.02.2011)
Po včerajšnji akciji smo se dogovorili, da Velenjčani danes vrnejo obisk. Tako smo se pred Šico zbrali v podobni zasedbi, brez Domžalčanov, le Tanjo je zamenjal Mitja. Namen je bil potop v odtočni sifon in omogočiti suh prehod nad pritočnim sifonom. Oboje je "padlo v vodo", saj se je ta dvignila. Prehod v jamo je bil komaj prehoden, treba se je bilo zmočiti, edino malega Boštjana smo uspeli spaviti skoraj suhega čez vodo :) Ker smo imeli robo že v jami, smo napolnili čoln da so vsi prišli so pritočnega sifona, sam sem pa preverl nekaj vizur za sifonom in povezal dva konca sifona pod vodo. Med čakanjem so ostali budno spremljali vodostaj. Robo in malega Boštjana smo dvignili s škripci. Zunanja ekipa nas je že čakala z žerjavico za klobase. V Krki operemo še opremo (in nekateri še sebe).
Čestitke Boštjanu, ki je suvereno skakal po jami in en težji del vhoda premagal sam (zadnja slika) in bo s petimi leti še dolgo najmlajši obiskovalec Šice. In seveda mamici ki ga je pustila zraven :)
Udeleženci: Anton Kutnar, Darko Hribar, Leopold Bregar, Mitja Kozinc, Uroš Ilič

Tomaževa jama (12.02.2011)
Tomaž je očitno naredil dobro reklamo za širjenje svoje jame, saj se nas je dobilo 14, poleg spodaj naštetih iz JK Krka še Ivana (AS-Beograd), domačini: Tomaž, Rajko, Adrijana, Patricija, Boštjan in Boris ter Bor in Barbara iz DZRJ SR Domžale. Kar precej ljudi za jamo, v kateri je dela za dva, max 3 :) "Strokovna" ocena tistih, ki še niso videli jame je, da zna biti perspektivna ampak da je delo jeb***. Tisti ki smo bili že večkrat zraven to že vemo :) Malo smo se menjali in prišli smo zopet kakšen meter naprej. Pa še vedno malo manjka. Ampak bo treba vztrajat, saj je v brezno popadalo že kar precej orodja :) Sledil je piknik, najbolj vztrajni s(m)o šli pa še za urco delat. Ujela nas je tema in dež.
Udeleženci: Darko Hribar, Leopold Bregar, Tanja Podržaj, Uroš Ilič

Krka (08.02.2011)
Z raziskovanjem zelo ozkega brezna, ki ga je pred kratkim našel Mima smo nadaljevali danes v popoldanskem času.Že vhod je tako ozek, da nekateri čeprav suhi člani nikakor niso mogli zlezti v jamo.Tudi naslednje ožine so vsem delale preglavice še največ ob povratku ko je bila potrebna tudi dodatna pomoč zunanjih članov :)Z nami je bila tudi Ivana Ljubojević(AS-Beograd). Brezno je v vsej globini zasigano in se konča pri skromnih 26 metrih globine.
Udeleženci: Alojz Malenšek, Leopold Bregar, Primož Bregar, Primož Fink, Tanja Podržaj

Poltarca (08.02.2011)
V steni pred Poltarco smo izvedli trening vrvne tehnike za nove člane. Od poslanih šestih vabil se je odzval le Matjaž Šoštarič. Opremili smo dve smeri. Po treh urah treninga je bil že samostojen na vrvi in je popolnoma samostojno obvladal zahtevane manevre. Na koncu smo si ogledali še jamo Poltarico in posneli nekaj fotografij.
Udeleženci: Jan Markovič, Marko Pavlin, Matjaž Šoštarič, Urban Slana

Dihalnik Šice (06.02.2011)
Z Daretom sva se pripravila na raziskovanje in merjenje za prvim pritočnim sifonom. Namerila okoli 285 m suhih in vodnih rovov, nato pa zopet sledi sifon. Ostali so pomagali transportirati potapljaško in merilno opremo, raziskovali pred sifonom, slikali in guncali afne :) Zadnje tri slike so za sifonom, take kot pač so :) Po ciganskem golažu in pečenih klobasah smo oprali opremo in sebe, na Dvoru naredili povzetek in se odpravili domov.
Udeleženci: Alojz Malenšek, Darko Hribar, Leopold Bregar, Primož Bregar, Primož Fink, Tanja Podržaj, Uroš Ilič

Spodnja Draga - Polževo, Kosc (04.02.2011)
Danes zjutraj sva se Aljaž Celcar in Matjaž Šoštarič odpravila na ogled terena v okolici Spodnje Drage v smeri Polžovo. Kot prvo sva si ogledala Mihetovo luknjo, kjer so včasih kopali železovo rudo. V neposredni bližini pa se nahajata tudi dve še ne raziskani potencialni "jami", kjer bi bilo potrebno vložiti nekaj dela in vhode razširiti saj so zasuti z zemljo in listjem, ki jih je vnašalo v jami, vidno pa je da bi se jami naj še nekam nadaljevali. Po tem sva se odpeljala še do Kosce, kjer sva pod slapom našla še eno jamo, ki bi jo bilo dobro tudi izmeriti in vpisati v register, saj domnevava, da tega ni storil do sedaj še nihče. Jama je zelo zanimiva, z nekaj ožinami oziroma rovi, ki so najverjetneje med seboj povezani. Vse skupaj pa se nahaja v najmanj dveh nivojih. Predvidena dolžina je najmanj 10m.
Udeleženci: Aljaž Celarc, Matjaž Šoštarič

Osnovna šola Krka (31.01.2011)
Petemu razredu osnovne šole na Krki smo tega dne predstavili delovanje JK Krka in jamarstvo.
Udeleženci: Lojze Oberstar, Marko Pavlin, Tea Oberstar

!!!Dihalnik Šice (29.01.2011)
Po dolgoletnem delu v Šici se je to soboto za nas zgodil pomemben dan, saj smo prebili še zadnjo ožino v dihalniku in se prebili v sam »Vodni sistem Šice« Po hitrem ogledu novih delov smo se v bolj številčni udeležbi v neoprenskih oblekah s čolnom in fotografsko kramo spustili po nam že dobro znanih ozkih rovih do prve dvorane, ki je na globini 28m pod površjem. Šumenje vode, veliki prostori in proteusi so na naše obraze takoj privabili širok nasmeh in veselje. Končno nam je uspelo, sanje so se uresničile. Veliko celodnevnih garaških akcij je bilo potrebnih,da smo z vrvmi in vedri zvlekli na dan cca 15m3 materiala in se prebili do tu kjer stojimo zdaj. Delovna vnema je iz akcije v akcijo v večini slonela le na peščici članov. Že na začetku prihoda poleg večje dvorane na desni opazimo jezero, ki predstavlja odtočni sifon v katerega se bomo potopili prihodnjič. Sedaj pa smo z vso kramo na ramah nadaljevali po sedaj že suhih rovih saj je voda v nekaj dnevih upadla za dva metra. Rovi po katerih ležijo veliki kamniti bloki in skale ponekod presegajo širino desetih in višino štirinajstih
Udeleženci: Bojan Grčman, Darko Hribar, Leopold Bregar, Primož Bregar, Primož Fink, Tanja Podržaj

Dihalnik Šice (23.01.2011)
Tudi tega dne je bila v Cegelnici akcija namenjena širjenju še zadnjih ožin v dihalniku.Zbrani smo z delom začeli po deseti in nato trdo delali vse do prve pavze. Ob 14h smo si privoščili kosilo in nadaljevali z delom.Leopold je na udarni špici lomil skale,Dare in Mitja sta na na izvleku ves material v vedrih dostavljala do vhodne vertikale od tam naprej pa sta na dan težka vedra vlekla Primož in Alojz.Jamo smo poglobili sicer samo za pet metrov a prebili smo se do za nas zelo pomembnih vodnih delov :)Dan se je že prevesil v noč, ko smo se zadovoljni poslovili in odšli domov.
Udeleženci: Alojz Malenšek, Darko Hribar, Leopold Bregar, Mitja Kozinc, Primož Fink

LP2 (23.01.2011)
Pridružil sem se programu Mali rak, v okviru katerega smo na ogled jame peljali otroke iz Moravč, Ljubljane in Rateč. Nekateri so se ustrašili vhodne ožine, ostali pa se pogumno spustili v jamo in po ogledu njenih lepot jim ni bilo žal. Najmlajši udeleženec je imel 7 let, ki se je pod nadzorom sam spustil v brezno. »Lokalna vodiča«, Zdenka in Boni, sta obisk popestrila s podrobnostmi o jami. Več fotografij

Pavlinovo brezno (22.01.2011)
Po dveletnem prigovarjanju Uroševega kolega iz Krvave peči smo se končno odzvali. Možakar namreč pripravlja monografijo o Krvavi peči in okolici in želel bi vključiti tudi 1940 leta raziskano Pavlinovo brezno, globoko 90 m. Zbral je ustna in pisna izročila, zgodbice, fotografije vhoda, danes smo pa končno naredili nekaj fotografij iz notranjosti jame. Srečotu se zahvaljujemo za pogostitev! V brezno se pa sigurno še vrnemo, saj imamo z današnje akcije z jamo še neporavnane račune :) Več fotografij
Udeleženci: Bojan Grčman, Darko Hribar, Leopold Bregar, Tanja Podržaj, Uroš Ilič

Tisovec (16.01.2011)
Že skoraj pomladanski dan smo namenili jami v okolici Tisovca. Po uspešnem širjenju ožine se nam je uspelo zriniti v nove dele jame.Pred nami se je odprla s številnimi kapniki zasigana dvorana za katero se preko kapniškega okrasja odpira pogled v naslednji prostor. Širjenja se nismo lotili saj bi bila škoda prevelika.Več sreče smo imeli na nasprotni strani dvorane kjer smo našli nadaljevanje, ki nas mimo velike kope popelje v zasigano dvorano, ki meri v dolžino 20, širino 15in višino do 12metrov.Ni da ni,kapnikov kolikor ti srce poželi.Merjenja tokrat nismo uspeli dokončati.:)
Udeleženci: Alojz Malenšek, Anton Oberstar, Leopold Bregar, Primož Bregar, Tanja Podržaj

Cegelnica (09.01.2011)
Po daljšem obdobju smo se zopet odpravili na širjenje ožine v Dihalnik Šice.Ob deseti uri dopoldan se je po krajšem ogledu vodnih delov že veselo delalo.Leopold in Ivana(AS-Beograd) sta s kamenjem in gruščem polnila vedra katere sta na dan vlekla Primož in Darko.Delo je tudi tokrat potekalo utečeno kot vedno.Bojan je medtem poskrbel za dobro družbo in ogenj na katerem smo po končanem delu spekli odlične klobase.Informativno smo v Bobnovi jami nato preverili še nivo vode in ugotovili, da le-ta zopet narašča.
Udeleženci: Bojan Grčman, Darko Hribar, Leopold Bregar, Primož Bregar

Prestrana (08.01.2011)
V malce kislem vremenu smo se odpravili proti bljižnjima udornicama v Prestrani.Namen akcije je bil odpreti vhod zelo predihanega dihalnika.Oboroženi s krampom,macolo in ostalimi pripomočki smo začeli z razbijanjem skal katere smo lomili kot za stavo. V dobrih treh urah nepretrganega širjenja se je Leopold že lahko spustil v notranjost katera pa je bila razen kratkega zasiganega rova brez vidnih nadaljevanj.Izruvali in nalomili smo poldrugi kubični meter kamenja a "Jamo mojega življenja" žal tudi tokrat nismo odkrili. :))