Kanin - 01.01.2012

Tole novo leto smo združili prijetno s koristnim. V četrtek, 29.12. zjutraj smo se, poleg podpisanih še Brigita Podržaj iz Krke, Rok Planinc iz DZRJSR Domžale in Matej Zalokar iz JD Rakek odpravili proti Bovcu. Opremo in hrano nam je oskrbnik koče Petra Skalarja kljub tehničnim težavam prijazno odpeljal s tovorno žičnico do koče. Nekaj nas je izkoristilo nekaj ur za smuko na smučišču, pred nočjo smo se odpravili do koče. Tam smo se z ekipo, ki je ta dan prišla iz Skalarjevega brezna, dogovorili, kaj bi počeli v jami. V petek zjutraj smo se odpravili v jamo, spotoma smo nekaj malenkosti preopremili in razopremili staro vrv v breznu »Mlajši brat«. Nadaljevali smo proti galeriji »Made in Heaven«, kjer naj bi na koncu galerije na globini približno 650 m razširili prehod skozi podor, ki si ga je dva dni prej ogledala prejšnja ekipa. Prostora za delo je bilo malo, razširili smo lažji dostop do podora, samega podora se pa nismo dotikali, saj bi se lahko cel zrušil. Pa še oprema nam je odpovedala. Ca. 10 m pred tem podorom smo opazili luknjo premera ca. 20 cm, iz katere je močno pihalo. Ob 10 zvečer smo se po slikoviti 20 m dolgi prečki čez sredino 293 m globokega brezna »Rolling Stones« odpravili do bivaka, kjer smo se okrepčali in odpravili k počtku. Ena ekipa je vstala ob 4h zjutraj, druga pa ob 5h in se odpravili proti izhodu. Ob 12h so nas Kaninski podi pričakali s čudovitim vremenom. Odpravili smo se proti koči, kjer se je zbralo lepo število jamarjev (nekaj jih je prišlo samo na silvestrovanje) in skupaj smo pričakali novo leto. Lep novoletni dan smo preživeli na smučišču in do D postaje spotoma odnesli nekaj opreme, saj tovorna žičnica za povratek ni bila v planu. Torek, 2.1. nas je prebudil močan veter in zelo na hitro smo začeli pakirati ter se po močnemu vetru hitro odpravili proti D postaji, vmes se je spustila megla. Tam smo bili veseli, ko smo videli nekaj žičničarjev, ki so pospravljali ograje in se po uri in pol skupaj s preostankom opreme odpeljali v dolino. Nepozaben zaključek leta v dobri družbi, s super ekipo v zanimivi jami z novimi izkušnjami in smučanjem v dobrih razmerah.